Zeewolde Actueel

Donderdag, 6 augustus 2020

In de weken 32 en 34 gaat Zeewolde Actueel met vakantie en daarom zal er in deze weken geen (digitale) krant verschijnen. De nieuwsvoorziening op onze website gaat wel altijd door.

Bezorgklacht melden

Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kunt u hier melden. Via onderstaand formulier kunt u snel en eenvoudig uw klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Uw klacht komt dan rechtstreeks bij het verspreidingsbureau binnen. Deze wordt dan meteen geregistreerd en zij proberen de klacht zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

U kunt de krant ook ophalen bij onze afgiftepunten, deze vindt u HIER

We kunnen niet op elke melding reageren. Regelmatig nemen we steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wanneer u daarvoor benaderd wilt worden, vult u dan uw telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in. Het kan natuurlijk zijn dat uw klacht niet meteen is opgelost. Hierbij vragen wij u dan ook om uw bezorgklacht altijd te melden, zodat wij continue de kwaliteit van de bezorging kunnen blijven verbeteren.

In verband met de vakantieperiode kan het zijn dat u de Zeewolde Actueel iets later ontvangt dan dat u normaal van ons gewend bent. 
 

In de weken 32 en 34 gaat Zeewolde Actueel met vakantie en daarom zal er in deze weken geen (digitale) krant verschijnen.

 

 

Bezorgdatum (dd-mm-jjjj)
Straatnaam
Huisnummer
Postcode
Plaatsnaam
Wat is de klacht? (Late bezorging, geen bezorging, krant half in brievenbus)
Naam (niet verplicht)
Telefoonnummer (niet verplicht)
Emailadres (niet verplicht)
Ik ga akkoord met de privacy policy.